Drygt 500 medlemmar mötte Vårdtåget i Göteborg
Under onsdagen anlände Vårdtåget till ett soligt Göteborg. Till en dag fylld av seminarier kom över 500 medlemmar i Vårdförbundet.
Vice ordförande Lisbeth Löpare-Johansson var entusiastisk.
– Den här resan har redan inneburit många kollegiala möten som har gett ny kunskap. Jag slås över den utveckling som sker inom professionen nu, sa hon.