Är det för lätt att stjäla medicin på arbetsplatsen?
I årets första nummer av Vårdfacket tar vi upp frågan om missbruk på arbetsplatsen, bland annat problemen med att anställda tar av sjukvårdens läkemedel för eget bruk. Är läkemedelsförråden för lättillgängliga? Vad kan man göra åt problemet?
Vi publicerar ett urval av svaren på Månadens Fråga i nästa nummer av Vårdfacket. Om du blir utvald har du chansen att vinna ett bokpris!