Storsatsning på sjuksköterskors löner i Örebro
17 augusti 2012
Sjuksköterskor, barnmorskor, biomedicinska analytiker och röntgensjuksköterskor inom Örebro läns landsting får lika mycket påslag i kronor som läkarna. Det innebär ett historiskt högt lönelyft med 5,2 procent.